Tuesday, May 23, 2017

#Uppesittarkväll redan ikväll

Då det är röd dag på torsdag är vi många som får lönen redan imorgon onsdag den 24e. Det betyder #Uppesittarkväll redan ikväll kl 20.00. Ni hittar sändningen via lämplig sökmotor med hjälp av sökord som Youtube, Uppesittarkväll och Unga aktiesparare.

Under sändningen är planen att det kommer tävlas ut 2 signerade exemplar av min bok. Tyvärr missar jag sändningen själv då jag är på resande fot ikväll. Men får se sändningen och flödet på Twitter i efterhand och hoppas på att intresset för boken är på topp.

Hoppas inte Philip är hemma och surar efter derbyförlusten mot "mitt" AIK igår eller ett Nicklas är fast på BB. Så de också missar månadens höjdpunkt.

Även om jag missar sändningen ska det bli kul med lite nya friska pengar in på kontot och nya aktieköp imorgon.

5 comments:

  1. AIK? Har aldrig blivit så besviken i hela mitt liv - Miljonären är gnagare...

    ReplyDelete
  2. Delar du och din fru på räntan för lånet på er bostadsrätt?
    Och oavsett om ni gör det eller inte, hade du låtit henne betala halva räntan varje månad och sedan vid deklarationen får hon tillbaka hälften av räntan som är avdragsgill, eller hade du låtit hon betala halva räntan x 0,7 varje månad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi äger lägenheten ihop. Så vi betalar halva räntan och deklarerar så också.

      Delete
  3. Tack så mycket för böckerna Miljonär innan 30 :)

    ReplyDelete
  4. T Boone Pickens7:48 AM

    Axel gå hem bara. AIK är störst, bäst och vackrast. Du är säkert bajare ^_^

    ReplyDelete