Thursday, January 25, 2007

Snålmånaden över

Härlig dag, uppåt på börserna. Lönen kommit. Smålmånaden slut.

Har du fört över överskottet från förra månaden + den övertidslön som jag fick på lönen idag till min räntefond. Blev en överföring på 7.100 kr vilket ska plussas ihop med det månadssparande på 6.300 som gjordes i månadsskiftet dec/jan. Totalt 13.400 sparat den senaste månaden med andra ord.

Imorgon blir det ingen matlåda utan lunch ute. Kanske vore bra för mig att nöja mig med det fasta månadssparandet denna månad, fast tror nog det blir någon tusenlapp extra. 6.300 i sparande på en månad känns lite klent. Sen blir det ny snålmånad från slutet på feb till slutet på mars. Får se om jag klarar en lika extrem som denna månad då.

4 comments:

  1. Anonymous11:29 PM

    trevlig blogg att läsa! Hur går det med adsense?

    ReplyDelete
  2. Det tickar på med adsense. Fick ett tips om att det inte var så populärt att berätta hur mycket jag drog in eftersom google inte gillade det.

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:45 PM

    Heja! Här har jag kunnat spara 8300 kr, det får mig att gå i taket av glädje! :-) Däremot blir det tyvärr inte lika mycket sparande nästa månad pga sjukskrivning, men man får vara glad ändå! :-)

    Kikar in här nästan varje dag, det är så peppande! :-)

    ReplyDelete
  4. riktigt kul o läsa :)

    ReplyDelete