Thursday, January 11, 2007

Bra intresse för bloggen

Kul med så många som kommenterar och läser min blogg. Stabilt en bra bit över 100 besökare per dag nu tycker jag är positivt eftersom bloggen är så pass ny.

Kom gärna med önskemål om vad ni vill att jag ska skriva om för att det inte ska börja gå på tomgång.

Tordagen har annars varit lyckad, gratis lunch och en stark börsdag både i sverige, indien och ryssland. Tyvärr lite sämre i Kina och Japan. Dagens middag blev ärtsoppa på tub (pengarna från gårdagens burksamling räckte). Yes, så gott som konsumtionsfri dag!

5 comments:

  1. Anonymous9:18 PM

    Lite mer information om vad du gillar i livet utöver att spara pengar och leva snålt. Samt ditt mål efter 30, all heder åt att vara Joakim von Anka, men sen då? :)

    ReplyDelete
  2. Vad tror du om att sälja in ditt koncept till typ Aftonbladet, så kanske du kan få in lite pengar på annonser och liknande?

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:31 PM

    din blogg är min startsida.

    hur har du kunnat köpa aktier i latinamerika? var inne på banken idag och de sa att transferavgiften skulle bli för hög. eller har du ens aktier i latinamerika..?

    ReplyDelete
  4. Tack för tipsen Pierre och laskask.

    Jag har varken aktier eller fonder i latinamerka. Tyvärr kan man ju säga i efterhand då vissa av börserna där gick enormt bra förra året.

    ReplyDelete
  5. Fortsätt i samma stil bara, din blogg är ju hur spännande och intressant som helst!

    ReplyDelete