Wednesday, April 11, 2007

Kort vecka

Redan onsdag, går snabbt när man plockar bort första arbetsdagen på veckan.

Tror jag närmar mig den billigaste veckan någonsin, har fortfarande inte spenderat 1 kr sedan i torsdags förra veckan. Och har 3 matlådor kvar med överbliven påskmat. Jag fick köttgryta och lax av mamma när vi åkte hem i måndags så det räckte till 5 matlådor och har kokat pasta och ris till. Dvs min del av lådorna har kanske kostat 1 kr per portion. Tillgången på frukt på jobbet har blivit bättre igen, vi är lite färre på vår avdelning men fruktkorgarna som ställs ut är lika välfyllda. Det gör att man utan att skämmas kan ta 3 frukter per dag på jobbet.

3 comments:

  1. Vore trevligt med ATH på börsen och rekord på billigaste veckan för din del :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:08 PM

    Fruktkorgarna på jobbet är helt klart underskattade, jag fundera på att lägga in en frukt per dag i mitt kostintag i fortsättningen. Gratis och nyttigt, kan det bli bättre? Tyvärr tar bananerna och päronen slut först...

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:52 PM

    Ett bra tips är att "björna" på jobbet. På så sätt sparar man muggpapper hemma!

    ReplyDelete