Sunday, April 08, 2007

Händer inte så mycket

Om ni tycker det är dåligt tempo på uppdateringarna för tillfället beror det på:

- Är på påsklov över helgen hos mina föräldrar. Tillgången på internet är något begränsad.
- Börserna är stängda
- Jag tjänar inga pengar under dessa dagar
- Jag gör inte av med några pengar under dessa dagar

Dvs det händer inte så mycket kring de ämnen som bloggen normalt sett berör. På måndag är jag hemma igen och då kommer en ny fas inledas. Den går ut på att spara 40.000 innan min semester börjar 1/7.

3 comments:

  1. Anonymous10:15 AM

    vad ska du göra på din semester? :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:45 PM

    miljonären:
    det finns inget du göra hos föräldrarna och få en slant för de?
    Viktigt att alltid försöka få in slantar.

    ReplyDelete
  3. På semestern ska jag vara hemma i sverige. Och fundera på alternativa sätt att tjäna och spara.

    Jag bor och äter gratis hos mina föräldrar. Sen hjälper jag dom om något behöver göras. Ett av de få tillfällen när jag försöker undvika att gå till överdrift är när det kommer till min egen familj.

    ReplyDelete