Monday, June 29, 2015

Ny vecka ny chans till köp

Undertonen i mitt förra inlägg var ju att jag trodde på en nedgång på börsen för en vecka sen. Men förra veckan slutade ju på plus. Men känslan är den samma, att nedgången kommer denna vecka istället. Är ju en bit kvar till mina planerade köpkurser och vi får se om Greklands påverkan bara blir runt börsens öppning idag och sen kommer något uttalande som tidigare om en ny deadline om några veckor som ger nytt hopp. Eller om osäkerheten kan hålla i sig under en lite längre period denna gång. I så fall borde några köp vara inom räckhåll.

6 comments:

  1. Anonymous8:27 AM

    nu kör vi!!!!

    ReplyDelete
  2. Öppnade lite skönt ner iaf

    ReplyDelete
  3. Jag är precis som du ivrig på att få en nedgång och därmed möjligheten att kunna köpa stabilda utdelare till rabatterat pris!

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:44 PM

    Det sitter förmodligen massor av folk som väntar på en nedgång så de kan köpa in sig billigt precis som ni. Just därför tror jag inte det kommer bli någon större nedgång, om än att det kan bli slagigt den kommande tiden.

    ReplyDelete
  5. Tror vi ser 1380 snart....

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:35 AM

    1380 kan du nog inte räkna med om Greklandskrisen löser sig. Tror själv på uppgång ett par år till.

    ReplyDelete