Monday, March 31, 2014

Livet leker...

Livet är fantastiskt just nu. Har blivit sambo, vilket är både trevligt och halverar min boendekostnad. Rysslandsfonderna inköpta senaste månaden har gått upp med ca 20.000 per dag på slutet. Och imorgon drar jag igång en snålmånad som kommer ge mig högsta månadssparandet hittills under mitt liv. Inte ens att AIK förlorade idag kan sänka mitt humör.

Superladdad för snålmånaden. Tackar för initiativet och intresset från alla andra bloggare. Återkommer om några dagar med plan och rapport från snålmånadens första dagar.

2 comments:

  1. Anonymous12:30 PM

    Lyckatill med snålandet, nu kör vi!!

    ReplyDelete
  2. Låter bra med rysslandsköpet för din del! Förhoppningsvis har du tajmat in det hela riktigt bra!

    För övrigt tillhör jag en av de lyckligare efter att ha sett premiärmatchen för AIK i fotbollsallsvenskan.. ;)

    /ängeln

    ReplyDelete