Thursday, July 27, 2017

Medverkan i SVD

Jag medverkade tidigare i veckan i en intervju i SVD vilken nu är publicerad. Går att testa på tidningen gratis då artikeln ligger bakom betalvägg.


Till er besökare som kommer hit för första gången och vill läsa mer rekommenderar jag förutom de drygt 1000 inläggen här på bloggen min bok. Den heter:

I boken får du alla tips du behöver för att kunna sluta jobba i förtid. Eller sätta rejäl guldkant på livet som pensionär om du inte har något emot att jobba till 67.

5 comments:

  1. Jimmy9:16 PM

    Britiskt TV program på temat för lite extra inspiration: http://www.channel4.com/programmes/how-to-retire-at-40

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:47 AM

    Är det bara jag som inte kan starta programmet?

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:24 AM

    Jag kan inte heller starta programmet (How to retire at 40). Är det för vi är i Swe o programmet går i UK?

    ReplyDelete
  4. "Han står för allt som inte är arbetslinjen".

    Låter som att du slappat dig till dina miljoner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har ju jobbat. Men arbetslinjen bygger väl på att man ska jobba under mer än 10-15 år.

      Delete